Aristoc company logo

Aristoc

Πολύτελη καλσόν για γυναίκες που επιθυμούν μόνο το καλύτερο για εκείνες.

Η εταιρία Aristoc χαρακτηρίζεται ως premium εταιρία Βρετανικής καταγωγής. Από το 1926 η εταιρία παρουσιάζει πολυτελή καλσόν για γυναίκες που εκτιμούν την ποιότητα.

Από το 1926 η εταιρία έδειχνε δείγματα πρωτοπορίας μιας και ήταν από τις πρώτες εταιρίες που επενδύσανε σε διαφημιστικές καμπάνιες. Η παραγωγική εργασία είχε φτάσει σε 3 βάρδιες των 20 ωρών ανά ημέρα προκειμένου να καλύπτονται οι ανάγκες της αγοράς. Το 1934 η εταιρία απέκτησε την επωνυμία που κατέχει έως σήμερα “Aristoc Ltd”. Συνεχίζοντας την ανοδικής της πορεία η εταιρία για μια ακόμη φορά δείχνει δείγματα πρωτοπορίας μιας και εισάγει το υλικό νάιλον. Το νάιλον ενσωμάτωσε τα πλεονεκτήματα της δύναμης και της ελαστικότητας στα καλσόν της εταιρίας δημιουργώντας μεγαλύτερη αγοραστική ζήτηση. Το 1959 στο Langley Mill της Βρετανίας παραδόθηκαν οι πρώτες μηχανές που κατασκεύαζαν καλσόν χωρίς ραφές. Η ζήτηση για τα νέα προϊόντα ήταν τόσο πρωτοφανής που οι αντιπρόσωποι λαμβάνανε παραγγελίες σε μία εβδομάδα για παραγωγή ενός μηνός.

Η εταιρία Aristoc το 1970 ταράζει τα νερά της μόδας παρουσιάζοντας τα καλσόν ως αξεσουάρ μόδας, δίνοντας τους νέα υπόσταση. Λίγα χρόνια μετά, το 1984 για την ακρίβεια, η εταιρία επενδύει σε νέα συσκευασία προκειμένου να δίνει στον καταναλωτή μία πιο ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία. Εμπνεόμενοι από το κίνημα της εποχής, το δημιουργικό τμήμα της εταιρίας παρουσιάζει χρωματιστά καλσόν και καλσόν με σχέδια πρωτοτυπώντας ξανά. Την δεκαετία του 90’ παρουσιάζεται η πρώτη τηλεοπτική καμπάνια εκτοξεύοντας τις πωλήσεις στα ύψη. To 2001 παρουσιάζονται τα καλοκαιρινά χρώματα καθώς και τα διχτυωτά καλσόν. Το 2007 παρουσιάζεται η σειρά που έμελλε να χαραχτεί βαθιά στις καρδιές των καταναλωτών, η Bodytoners.

Σήμερα η εταιρία παράγει μεγάλο εύρος προϊόντων δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα τους. Σειρές όπως η Sensuous, η Ultra και η Bodytoners, μαζί με κλασικά βρετανικά σχέδια  χαρίζουν αυτοπεποίθηση στις γυναίκες του σήμερα.

https://goo.gl/HFtRNE